Salı, Mart 07, 2006

ESTONYA EĞİTİM BURSLARI

Arşimed Vakfı Bursları

Türkiye ile Estonya arasındaki Kültür, Eğitim, Bilim Gençlik ve Spor Alanlarında İşbirliği Programı çerçevesinde, Arşimed Vakfı tarafından 3 adet eğitim bursu verilecek olup, bu burslardan birisi, bir kamu yükseköğretim kurumunda 10 aylık bir dönem için lisansüstü ve araştırma bursu olarak, diğer ikisi ise Eston dilinde yoğun yaz kursları için verilecektir.Lisansüstü eğitim bursu için aylık 4500 Estonya Kronu (yaklaşık 290 Euro) verilecek, yaz kursları için ise konaklama masrafları karşılanacak olup, günlük 100 Estonya Kronu (7 Euro) verilecektir. Anılan burslar ile ilgili ayrıntılı bilgiler ve başvuru formları http://www.yok.gov.tr/duyuru/arsimed.htm adresindedir.
Söz konusu burslar için başvuru formlarının 15 Nisan 2006 tarihine kadar doğrudan anılan Vakfa gönderilmesi gerekmektedir.

Kaynak: bilimselhaber@lists.cstgroup.org

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa